Carl-Einar Häckners varieté

Idag är jag ledig. Fasen va skönt det har vart. Har ju jobbat hela helgen.  Behövde va ledig idag kände jag. Har städat och rensat och sånt idag. Du kan tro det är fint här nu =D Ska bli spännande att se va Jonas säger när han kommer hem. Hihi. 

Vi va på Carl-Einar Häckners varieté igår färresten. Den va riktigt rolig! Trodde inte det skulle va så roligt som det var.. Det va sista föreställningen igår så dom filmade för TV. Så kanske man kommer med :P

Det är verkligen oväder ute. Det har spöregnat hela dan idag. Har inte slutat ens en liten stund.. Helt knasigt! Men det är ju en klass 1 varning här idag så man kan la inte vänta annat. Lite hoppas jag att detblixtrar sen. Är så mys at ligga under en filt och mysa medans det blixtrar ute =)

Nä, nu ska jag nog gå ner och gö nåt att äta. Har inte ätit sen 10 :O
Haregötthaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0