Party!

Igår var det party på hög nivå! Vi började förfesta redan vid 16 :P Jag, Petra, Karin, Jonas, Gustav och nicholas va hemma hos Petra. Spelade massa spel, gjorde hemma gjord pizza, sjöng singstar och mycket mera. Så jäkla roligt var det =D Sen när klockan va 23 åkte vi in till stan. Så gick vi till trädgårn. Vi va värsta vip. Gick före hela kön och gick in gratis =D Asgött =D

Idag har vi bara segat oss Jonas och Jag. Han ligger i sängen och spelar GTA4 och jag ligger bredvid med laptopen :P Dricker cola och äter chips.. Kan det bli mer slappt?! :O


Jag och Karin är inte riktigt med på att det tas kort :P


Mina två älsklingar =D <3


Jag och Nicholas sjunger =D


Älskling och Gustav sjunger. Sötaste sötnosar =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0