Söndag

Så väckte mamma mig vid 10 imorse och frågade om jag skulle me till stan.
Så när klockan va halv 11 va vi påväg. Snacka om snabba ryck :P
Köpte en såndäringa citruspress, så man kan gö egen juice =D Det tokiga va att den kostade 1700 typ. Tyckte jag va galet dyrt, eftersom frukten inte är helt billig heller :O Men jag fick en föreläsning hur nyttigt det är, av min mamma och eftersom det är hon som betalar så ska ajg va tyst :P
Jag köpte en klocka, en väska och ett linne idag också =D
Trevligt värre =)


Vi va ute och spelade biljard igår förresten.
Jag, Karin, Petra och Lovisa.
Helt kul va det =D
Vi är helt grymma verkligen :P
Jag och Karin har spelat biljard ett par gånger innan. Men det va första gången det va bara tjejer faktiskt =)
Så kom vi att tänka på när hon, jag å jonas spelade engång och jag å karin va i samma lag mot jonas när vi utklassade honom i en omgång och han blev helt sur och han erkänner inte att det har hänt. haha :P Pojkar är såna dåliga förlorare :P

Nä nu ska jag nog ta och ringa min älskling.
Han ligger fortfarande hema och är sjuk, stackarn :O
Nu är det bara 12 dagar kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0