Frukost på sängen =)

Vi vaknade precis. Lite väl sent kanske! Det som är så bra annars med mig är att jag alltid vaknar runt 9 nu för tiden när man är ledig. (det märks att man inte är tonåring längre :P) Och så vcker jag Jonas så vi kommer upp i rimlig tid. Han kan nämligen sova till 13-14 annars :O Nu när man är sambo gör det ju inte så mycket eftersom ma träffar varandra jämt ändå.. Det va ju värre förr. Fast jag tycker ändå om att äta frukost och sitta och prata med honom istället för att gö det själv.. Så hur glad han än blir på mig i början så väcker jag honom alltid typ :P
Men Karin oc Petra va här igårkväl/natt. Vi spelade massa spel, drack vin och hade skit mysigt verkligen =D Synd bara att Jonas och Karin vann över mig och Petra på lagspelet :O Vi va bättre egentligen!! :O

Nu kommer Jonas i trappan hör jag. Jag ska få frukost på sängen! Helt underbart! Han är så mysig <3
Ha en skön sönda.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0