Guitar hero Aerosmith

Jag och jonas va på allum förut. Det gick åt mycke pengar.. Va är det med att det är så skönt att köpa saker egentligen?! Varför känner man sig så tillfredsställd när man har fått slösa pengar? :O Vi köpte iaf guitar hero aerosmith. Helt roligt. Bara aerosmith låtar och så är det små filmsnuttar med dem när de pratar i mellanåt =) fräsigt värre. Och så köpte vi guitarhero 3. så nu har vi det till både ps2 och xbox 360 =) Sen köpte vi lite kläder och smycken. Och äntligen fick vi köpt täcken. Jag har velat ha ett sånt däringa riktigt bra eftersom jag jämt fryser. Ligger fullt påklädd under två täcken på vintern liksom.. Så vi köpte det varmaste som fanns till mig. Med gås dun i. Vilket är ännu varmare än vanligt duntäcke. Men för det priset så. 2500 spänn kostade det :O Galenpannor. Och så köpte vi det kallaste täcket som fanns till Jonas :P Kontraster liksom :P Så tog vi varsin sallad på på allum också. Alltid mysigt att äta ute =D Så snart blir det la Bond med baguett, räkröra och ett glas vitt vin till. Myspys =)
Ha en underbar kväll.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0