Ledig!

Skönt med lite ledighet mitt i veckan. Min enda lediga dag bland en monstervecka. Jobbar från 13 imorgon jobbar jag hela helgen tills 16 på söndag. Jobbigt värre. Men man får tänka possitivt. Det bir mycke pengar =) Tyvärr inte så mycke som man egentligen borde få eftersom man valt att jobba i vården. Dumheter. Kunde inte jag ha vart intresserad av typ data eller teknik eller nåt sånt där man tjänar massa pengar :O

En positiv sak är att det underbara vädret är tillbaka =D Solen lyser som en galenpanna och himelen är helt blå =D Att det ska bli regn på lördag tänker jag ignorera och låssas som jag inte vet :P
Vi har vart och badat varje dag denna veckan. Så himlans skönt att hoppa i vattnet när man jobbat en hel dag i värmen. Speciellt när man måste åka runt i dom däringa äckliga yarisarna :O Usch va jag hatar dom :O Jag, Jonas, Petra, Karin och Göransson va och badade i vällsjön igår. Så himla roligt var det =) Det är jädrans mysigt att bada där!

På tal om något helt annat så va vi ju på öland nu i helgen. Det roliga va att jag hade feber från vi kom dit tills vi åkte hem. Så jädra typiskt :O Men jag gick på ipren så jag kunde va me på en del saker ändå =D Minigolf, fantasigolf, åka cykelbil och massa andra roliga saker. Det va himla fint där asså. Dit vill jag igen! =) 

 
Vi tar en paus på vägen till öland
 
Vi spelar minigolf.
 
Josse, Jag å Jonas i en cykelbil


Där vi badade. Med ölandsbron i bakgrunden.

Vi dansar längst ut på bryggan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0