Planering för USA!

Vi skulle ju va duktiga och träna igår vare tänkt eftersom det har kommit så mycke i mellan hela tiden det senaste. Men så kunde inte Karin iaf eftersom Erik är här.. Så därför bestämde Jag, Jonas och Petra oss för att planera våran USA resa. Så Petra kom hem till oss och vi kom fram till helt mycke. Vi hittade jättebra saker. Sen ringde vi Karin och skulle säga det och allt slutade med att hon och Erik kom förbi dom också så tillslut satt alla hemma hos oss :P Mysigt värre =) Åh det ska bli så grymt kul att åka till USA! =D Vi kommer ha så jäkla roligt =D
Vi har beställt resa till Kreta också btw. Fast det blir Jag, Jonas, Mamma, Josse och Matte som åker. Över mammas 50-års dag =) Ska bli så jäkla gött =D Så den 9 oktober åker vi dit =D =D Det blir änna mycke detta året. Först va jag och Jonas i Paris i februari. Sen va vi i Italien ni i juni. Sen Kreta i oktober och sen USA i december. Men fasen va kul =D Man måste passa på att resa mycke innan man får alla utgifter och alla måsten!! Viktigt viktigt =)
Nä, nu ska jag gå ner och fika lite innan jag börjar jobba. Jobbar 13-22 idag.. Ska bli rätt gött att jobba kväll faktiskt. Har inte jobbat kväll på hemvården på några månader :O Tokigt värre..
Ha en underbar dag!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0