Äntligen!

Äntligen är min älskling hemma igen! =D
Jag va och hämtade honom på centralen i gårkväll. Hade inte träffat han från onsdakväll till söndakväll. Det  va riktigt jobbigt att sova själv. Har fasen inte sovit själv en enda natt på över 3 månader, så det va lite läskigt :P
Det har annars vart en mysig helg för övrigt. I lördags var det grillfest hos Petra. Myspys. Jag och Petra va grillmästarna :P Hela hennes gata blev rökfylld (och inne i huset). Det va förvånande att inte brankåren kom :P Men maten blev god iaf =D Sen sov jag där tills igår. Då kom Karin och Erik ner så satt vi och spelade massa spel från halv två till halv sju typ :P Det va riktigt roligt =) Dumt bara att Erik är så fruktansvärt grym på alfapet :O Han vinner hela tiden. Oavsett vem som är med och spelar :O

Nä nu ska jag snart me Jonas till läkaren.
Måste åka ända till mölndal för att hitta en vettig privatläkare :P
Haregötthaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0