Förlovade 27/6-08 <3

Hallå!
Tillbaka i Sverige igen.
Vi åkte ju till Italien i torsdags och kom hem idag vid 18.
Vi har haft det helt underbart!
Det bästa av allt va att Jonas gick ner på knä på en strand på Sicilien i solnedgången <3 Så romantiskt och underbart!! Så nu är vi förlovade =) Heeelt underbart!! Min ring är så fiiiin =D


Vi har ändå hunnit med helt mycke.
Vi har gått så mycke så det är inte sant. Halva min häl är en blåsa och hela min lilltå är en hel blåsa. Sen har jag skavsår på resten av platsen fötterna :P Men lätt värt =D
Vi va i Catania. Väldigt fin stad. Verkligen =)
Vi har shoppat massa!! asroligt verkligen =)
Det är ingen direkt turiststad, så det va lite roligt att se hur dom verkligen lever på riktigt =)
Det tråkiga va att det nästan inte va någon som pratade engelska. Så det va lite jobbigt :O
Hotellet va också helt mys!
Man har också alltid hört att Italiensk pizza inte ska va god alls. Men det va fel! Det va jättegod! Tunn och smal som våra och helt god =)

 
Nu ska jag gå och fortsätta packa upp. Baccardi breezer kostade bara 11 kr där och här i sverige kostar den 24 typ. Så jag köpte la en 20 flaskor eller nåt :P
Ha det underbart!
Puss o Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0