Sex and the city - The movie!!!

Jag och Karin va och såg sex and the city the movie i lördags, på premiärdagen =D Den va så grymt bra!!! Vi både skrattade, grät och va förtvivlade :P Bion va helt fullsatt, inte en plats va ledig. Så stod det killar utanför med bar överkropp och bjöd på godis :P Hihi nu är det bara 3 dagar kvar tills jag och älskling ska till Italien =D Ska bli så himlans underbart! <3 Jag har börjat packa lite smått, men måste sätta igång på riktigt idag så allt blir klart senast imorgon =) Jag längtar efter att få se hotellet! Värsta fint såg det ut på bilderna! Och sova på hotell är ju underbart! peciellt med någon man älskar. Men bäst av allt är ändå hotellfrukosten =D Mums! Längtar redan =D Åh jag måste ha me så mycke.. Är så nervös också.. Hihi.. Jonas va så söt i lördgs förresten.. Måste bara säga :P När jag kom hem från bion vid 01.30 hade han redan kommit hem. Hade vart me några kompisar på liseberg.. Då hade han en liten påse med sig med en kaninklubba, en nappklubba och en rosa gossedjurshund =D Hihi jag blev så glad =D Nä, nu ska jag packa. Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Var och kollade den igår, gillade den också!:) Hehe, män med bar överkropp - inte illa!:)



Ha en underbar måndag!

Postat av: Linnéa G.K

Vill se den!! :D

2008-06-23 @ 13:48:50
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0