Ny cykel.

God morgon.
Igår köpte vi e ny cykel till mig =D Inget märkvärdig direkt, men en fin cykel så jag ska kunna cykla till jobbet istället för att ta bilen när jag jobbar i lerum =) Det va jag och älskling som va ute och shoppade igår. Älskling börjar mer och mer bli som mig när det gäller att köpa saker spontant. Vilket är helt roligt =D Tror det ändrades när jag köpte våran tv-bänk helt spontant fast han tyckte vi skulle kolla på fler. Men när vi kom hem passade de perfekt och va asbra. Hihi.
Sen åt vi världens godaste kebabsallad i brunnsbo. Jäklar va god den är! Och den är så stor så inte ens älskling orkar mer än en halv typ :O Brödet som saladen ligger i och såserna man får till.. Asså det finns inte ord för hur gott det är :O 

Idag blir det jobb och sen träna. Efter det lär la jag och älskling få fortsätta städa. Det är jobbigt att ha en sambo som är lika stökig som en själv :P Men då är det ingen som skäller på en när man lägger saker där man är för stunden :P

Usch, jag är trött. På 18 dagar i rad jobbar jag 17. Är mitt uppe i det nu. Två sovmorgonar har jag, varav den ena är idag. Fatta att jag njuter :P

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0